Veelgestelde vragen over account & registratie
Waarvoor gebruiken jullie mijn gegevens?
We maken geen onnodig gebruik van je gegevens – je account dient enkel voor een veilige afhandeling en overzicht van je aankopen.
Denk aan:
- Verzending: correcte adres- en contactgegevens zijn essentieel voor een vlotte levering.
- Verjaardagsverrassing: vul gerust je geboortedatum in voor een extraatje op je verjaardag.
- Betaalgegevens: worden nooit door ons opgeslagen. Alle betalingen gebeuren via een veilig betaalplatform (Mollie).
Je bent als klant verantwoordelijk voor het correct invullen van je gegevens.
Meer weten? Bekijk ons privacybeleid.
Andere veelgestelde vragen over account & registratie
- Kan ik bestellen zonder account?
- Blijf ik automatisch op de hoogte van Bohero promoties en nieuwigheden wanneer ik registreer?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben of mijn wachtwoord niet werkt?
- Hoe wijzig of verwijder ik mijn gegevens of account?
- Wat zijn de voordelen van een Bohero-account?
- Hoe maak ik een account aan?
- Kan ik een zakelijk account aanmaken?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
- In welke talen kan ik mijn account beheren?
Kies een andere categorie
