Veelgestelde vragen over account & registratie
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Heb je niets ontvangen? Kijk dan even in je spamfolder of neem contact op met onze klantendienst.
Andere veelgestelde vragen over account & registratie
- Kan ik bestellen zonder account?
- Blijf ik automatisch op de hoogte van Bohero promoties en nieuwigheden wanneer ik registreer?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben of mijn wachtwoord niet werkt?
- Hoe wijzig of verwijder ik mijn gegevens of account?
- Wat zijn de voordelen van een Bohero-account?
- Hoe maak ik een account aan?
- Kan ik een zakelijk account aanmaken?
- In welke talen kan ik mijn account beheren?
- Waarvoor gebruiken jullie mijn gegevens?
Kies een andere categorie
