Logo | Bohero

Inspiring lifestyles

100% veilig verzenden

Volledige terugbetaling van een beschadigd pakket, de Bohero garantie!

100% veilig betalen

Het Ogone betaalsysteem garandeert een 100% veilige, snelle en betrouwbare manier van betalen.

+32 471 403 449

Bel onze 'design lovers'

Waarom moet ik mij registreren?

We vragen niet meer informatie dan nodig is voor de verzending van je bestelling. Maar, door jezelf te registreren vergemakkelijk je het bestelproces en kan je je bestellingen op een eenvoudige manier beheren en opvolgen. Ook zijn onze Bohero punten enkel voor onze geregistreerde klanten.

Blijf ik automatisch op de hoogte van Bohero promoties en nieuwigheden wanneer ik registreer?

Nee, daarvoor moet je geabonneerd zijn op onze nieuwsbrief. Eenmaal ingeschreven, kan je je op elk moment terug uitschijven voor de nieuwsbrief.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben of mijn wachtwoord niet werkt?

Klik op ‘Aanmelden’ en dan op ‘Wachtwoord vergeten’. Voer daarna je emailadres in waarmee je je hebt geregistreerd. Wij sturen je dan onmiddellijk een mailtje met je wachtwoord.

Hoe vind ik wat ik zoek op de site?

Typ in het zoekvak een trefwoord in van het product waarnaar je op zoek bent en wij geven de producten weer die aan die zoekopdracht voldoen.

Resultaten ordenen
Het is mogelijk om je zoekresultaten te ordenen, gebruik makend van de verschillende filters (per prijs, merk,…)

Je hebt een leuk product gevonden?
Om een product toe te voegen aan je winkelmandje, klik je direct in het productoverzicht op het ‘Winkelmandje’. Je kan ook naar de productpagina gaan voor meer details, zoals extra foto’s, eigenschappen , etc. Ook daar kan je product toevoegen aan je winkelmandje.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Onze klantendienst helpt je om je problemen zo snel mogelijk op te lossen. Als je vragen en/of opmerkingen hebt, neem dan zeker contact op met ons: info@bohero.eu

Hoe plaats ik een bestelling?

Volg deze eenvoudige stappen om te winkelen bij Bohero.

  • Je kan je product selecteren via de verschillende productcategorieën bovenaan, bv. Koken, Dineren, Drinken, Scharen, Decoratie, Outdoor. Of je kan je product zoeken via de “Merken”. Wanneer je een specifiek product in gedachten hebt of je weet niet goed waar te starten, voer dan gewoon een trefwoord in het zoekvak op de startpagina in.
  • Heb je het product gevonden, selecteer dan ‘Lees meer’ voor extra productinformatie of voeg het product toe aan je ‘winkelmandje’.
  • In je ‘Winkelmandje’ krijg je een overzicht alle geselecteerde producten. Je kan nog steeds producten terug verwijderen, ben je klaar klik op ‘Check out’ om af te rekenen.

Kies je bestemming
We levering reeds in verschillende landen. Wanneer je het land niet kan vinden waar je je bestelling wilt laten afleveren, betekent dit dat we nog niet leveren in dit land. We voegen wel steeds nieuwe bestemmingen toe aan onze lijst, dus kom zeker snel terug.

Maak je account aan.
Je moet een account aanmaken om te kunnen winkelen bij Bohero. Dit gaat snel en is gemakkelijk. Klik gewoon op ‘Registreer’ en vul je gegevens in.

Door wie worden mijn producten geleverd?

We zoeken steeds naar de meeste geschikte partner om de goederen te verzenden. Voor België en Nederland gebruiken we meestal BPost.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Ontvangen bestellingen worden direct verwerkt en klaargemaakt voor verzending. We hebben de meeste goederen in stock, dus de beschikbare goederen zullen dan ook binnen 1 tot 3 werkdagen worden geleverd (afhankelijk van waar de levering naartoe moet).

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn levering

Onze klantendienst helpt je om je problemen zo snel mogelijk op te lossen. Als je vragen en/of opmerkingen hebt, neem dan zeker contact op met ons: info@bohero.eu

Wat moet ik doen wanneer de goederen tijdens het transport beschadigd zijn?

Uw bestelling wordt door ons zorgvuldig verpakt en gecontroleerd voor verzending. Schade tijdens de verzending is natuurlijk niet uit te sluiten. Wij vragen dus om de goederen bij levering zorgvuldig te controleren op eventuele schade.

In geval uw bestelling beschadigd aankomt, kunt u weigeren de beschadigde goederen in ontvangst te nemen en op de leverbon een opmerking te noteren. Gelieve maximum binnen 4 dagen na ontvangst onze klantendienst hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen, alsook de vervoerder

Wat als je de bestelling toch aanvaardt ondanks deze aanbeveling en je merk dat de goederen beschadigd zijn? Stuur ons dan zo snel mogelijk digitaal foto’s door van de verpakking (zowel de buitenzijde als de binnenkant met opvulmateriaal) én beschadigde producten, met vermelding van uw order/factuurnummer zodat wij een schaderapport kunnen indienen bij de verzekering. Op dat moment regelen we eveneens de retour van de beschadigde goederen en doen ons best om zo snel mogelijk de goederen te vervangen/terug te betalen.